2011. április 23., szombat

Örök jó barát

Káosz sötét egén, hol nincsen semmi fény,
csak mi ketten vagyunk ott te és én.
Két jó barát ki mindenen kiállt,
S elsírja egymásnak minden bánatát.

Minden egész eltörött
Csak te és én maradtunk
Nincsen vágy a vágy fölött,
S jó, hogy barátok vagyunk.

Ez egy megnevezhetetlen dolog
Nincs rá szó, nincs rá fogalom.
Te mindig ott vagy nekem
S mindenen át kiállsz mellettem.

Barátságod viszonzásra talál
Ezt az érzést nincs mi gátolná
Én is támogatlak, s védelek téged
Érted még a testem is tűzbe vetem.

Barátság ez jó barátság
Melyet összekot a csaló ármány.
Csalódás és bánat,
Jó, hogy mi itt vagyunk egymásnak.

Káosz sötét egén, hol egy csillag sem ég
Te vagy ott nekem z egyetlen reménység
Te mutatod az utat, a fényt
S tudom az életem már nem egyedüllét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése